Backahus

Gud vad skönt det var att komma tillbaks till Backahus igen! Träffade Maxine och Mille där! Hälsade på min lilla clinton som dreglade ner mig direkt haha, sötisen !! <3 Maxine och jag satte oss i klubbrummet och tittade på film, för det var så otroligt varmt ute så i klubbrummet var det ända stället man kunde va på. Men vi hade kul! Tittade på en och en halv film. Sen tror jag att Maxine såg slutet på den sen. Mn vi kollade på 'a thusend words' (stav?) och 'Alvin and the chipmunks' (stav?) den första var bra och den andra var rolig!! Och gullig! Vi satt o sa "nawww" typ hela tiden, och till sist började Mille mobba oss för det haha. Som sagt, det var kul att va tillbaks!



Kommentarer
mille

<3 Haha "Kofta" <3

2012-07-24 @ 19:47:38
Linda

Haha!! :D <3

2012-07-25 @ 11:17:42
URL: http://lindaloofvander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0