Utkast: Feb. 22, 2012

I morse vaknade jag i maxine typ sammtidigt. Men linnea sov (halvsov, hon sov men hon hörde oss när vi pratade). Hon pratade i smömnen o sa:
(L=linnea, J=jag, M=maxine)

L: jag vill ha te!
Vi svarade henne (hon sov fortfarande):
M: vänta till frukost.
L: jag vill ha te NUU!!
...hon blev tyst, sen sa hon:
L: Akta bomben!!
M: spring linnea! Bomben är efter dig!
Linnea började "springa" med benen. Haha!
J: linnea akta bomben!! Spring snabbare! Gömm dig! ^^
L: aaaaaa!!!!!
Hon "springer" snabbare o sen kurar hon ihop sig som en boll (hon gömmer sig)
........
L:VAR är min mamma?! (bestemd röst)
M: hon jobbar
L: aha. Men VAR är min kanin?!
J: i polen...
M:...på utstälning.
L:men jag ville följa med... :(.     (hon sover fortfarande) ^^
(vi höll på i 40 minuter så jag tänker inte skriva allt... Hoppar till slutet nu)
J:linnea var är Gaddi? (gaddi är min hund) du skulle ju passa honom!
L: neej! Måste hitta honom!! Linda kommer döda mig!!
M: in i gråttan o leta efter honom!
L: den är mörk!
M: men linda dödar dig annars...
Linnea börjar krypa in under sängen med huvudet o ropar på honom ^^ busvisslar.
Jag kryper ner från sängen o ska ta ut hennes huvud så hon inte slår upp det i sängkanten.
Ska precis resa mej när hon slår upp ögonen, stirrar rakt upp på mig o skriker... Skrattar :D
Asså guuud vad kul vi hade!! :D tack- linnea o maxine för en superkul natt! <3
Sen åkte jag o maxine till stallet kl. 1 :)
Fick reda på att det skulle va en rykttävling. Jag borstade candy (shettis) med linnea denker (inte linnea "sömnprataren") hon blev faktiskt ganska fin :) sen red vi. Jag red flash. Det gick inte så bra... Han bara sprang, det fanns ingen "mjuk broms" bara en "tvärnit" typ :/ jaja, bättre lycka nästa gång :)
Sen fick vi vars en påse godis :) gott gott :)
Nu sitter jag hemma i min soffa i äter upp allt godis :P haha
Superkul dag iaf. :D
Chao ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0