Tråååk!

Hej bloggen! Idag kommer jag ha väldigt tråk ända fram tills ikväll :D då ska jag till maxine o sova där! Läängtar! Men som sagt så kommer jag ha ganske tråkigt idag, så antagligen så kommer jag uppdatera massa meningslösa inlägg väldigt ofta :) jo visst, jag ska ju ut i stallet idag o longera småttingarna o så men annars har jag inget kul att göra! Jag ska fortsätta putsa läder men det är bara kul när man ser resultaten! Eller om man sitter 2 (eller fler) sammtidigt så är det roligare! :) men idag är jag ensam...
Men när jag tänker på att det är mina pållar som ska använda det så blir det roligare!  Jag vill ju att dom ska ha det så bra som möjligt o den bästa tänkbara utrustningen! Jag kommer ju inte alltid ha dom! Dom försvinner ju oxå ngn dag :(
Men den dagen är än så länge lååångt borta, hoppas jag <3 Men den kommer att komma, det gör den alltid :( även för mig.
Men nu tänker vi på ngn roligare! Som att jag ska till maxine ikväll! :D ska bli super! Jaja, nu ska hästarna släppas ut så... By blogg <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0