vad sägs om lite kompis-länkar?

stalltrion är väll lämplig att börja med? det är jag, linnea och maxine som driver den bloggen. för tillfället så är jag inte så aktiv där då jag har problem att komma in på kontot, men jag försöker lösa det. men dom få gånger ja kommer in så bloggar jag självklart. vi skriver om våra tonnårsliv som mesta dels tillbringas i skolan och stallet. följ oss i våta tankar kring livet, medgångar och motgångar, och självklart i stallet med våra älskade hästar! läs hääääär!!
 
linnea känner ni ju till såklart! (stalltrio-medlem) hennes blogg handlar om mode och design, kamratskapen med vänner och självklart stallets långa, roliga, mysiga dagar. läs linneas blogg här!
 
annelie, ännu än kompis som ni hört en hel del om. jag lärde känna henne för snart 7 år sedan. ´hon har en del hästar som hon sköter om och rider mer eller mindre var dag. hon går i 2:an på gymnasiet. läs om henne här!!!
 
hoppas ni tittar in på dom så hörs vi senare, då ska ni även få höra om helgen!


Kommentarer
Annelie

Du är för söt! <3 tack <3 puss

2012-12-10 @ 23:02:47
URL: http://annelieakesson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0