Underbaraste

Red Calle, wow han är fantastisk! Hans galopp går inte att sätta ord på ibland, men idag var den nog bättre än någonsin innan! Han gick fram så lätt och reagerade på mina hjälper nästan innan jag han lägga till dom. Det var riktigt häftigt!

Båda hästarna fick julklapp idag, lite innan julafton men ändå ;) kan ta bild imorgon, hade inte mobilen med ut idag.

Imorgon går vi upp ganska tidigt, stallet fixas och hästarna ska ha mat och ut så dom får va ute en liten stund iallafall. Dom ska in igen innan vi kör vid 11/halv 12 för annars kommer dom in alldeles för sent. Vi kör först till min mormor i Ängelholm och firar lite jul med henne innan vi kör vidare till Mörarp.

Kollade på klockan precis, 3 över 12, så GOD JUL allihopa, för nu är det julafton!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0