tyck till

gillar ni min nya stilmall? satt och fixade med den ganska länge, men det var rätt roligt. vips så hade man skapat ett eget tema lixom! fixade även lite praktika saker som ni läsare kanske inte märker, men till exemper så la jag in automatisk bildstorlek så bilderna kan aldrig bli förstora så det sabbar bakgrunden. vet dock inte om ja gjorde rätt för det var en ganska lång och knepig väg man skulle ta sig igenom för att fixa det, men jag kom igeonom det iallafall! berätta gärna vad ni tycker om den! :D
 
tog ett foto idag, grannarna har tjuvstartat lite :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0