Shoppat

Var i stallet i förmiddags, pratade med Ulla tillsammans med pappa, trevligt trevligt. Pappa hade ett ärende till henne också och hon sa förra veckan att hon ville gärna träffa mig innan jul, så det passade jättebra.

Sen körde vi in till stan och shoppade julklappar. Så nu är ALLA julklappar klara! Köpte idag till Filip, Sara och Fredrik

Köpte även kläder till julafton, bild kommer på måndag! Riktigt nöjd med mina inköp!

Så när jag kommer hem så ska stallet mockas och vatten bytas. Så in led hästarna och borsta båda två. Calle ska ridas, så får jag se vad det blir med kung Gustav.

Julafton kommer vi att fira i Mörarp, en liten bit från Helsingborg. Åker upp så vi är där lagom till Kalle Anka klockan 15. Sen åker vi hem igen på kvällen.

Imorgon ska ALLA julklappar bli inslagna, jag har inte slagit in en ända, WOOPS ;)

Vem är smart? Jag är, jag klarade den!



Kommentarer
mille

<3 126 <3

2012-12-22 @ 18:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0