Min dag nu då

Mamma och pappa är och handlar, jag pluggar till prov. 2 prov imorgon :( eller ett prov och ett läxförhör. Annars har skoldagen varit ganska normal. Det är kallt ute, men när man har en tipptopp helg att se fram emot så struntar man i kylan! Julmarknad båda dagarna, supermysigt! Julmarknaden är en av vinterns absoluta höjdpunkter! Plus att mina kompisar från Fenix Park kanske kommer dit en sväng på söndagen också! Hoppas det, men vi får se! Har inte träffat dom sen i somras men dom bor egentligen bara en mil hemifrån mig typ!

"It's the final countdowns" (för detta året)

•2 dagar till julmarknad
•en vecka till lucia
•15 dagar till skolavsluting
•18 dagar till julafton
•26 dagar till 2013

Räknar ni ner med mig? :)



Kommentarer
Christel

så jäkla snyggt linne, var har du fått de ifrån =P

Svar: från världens bästa syster såklart ;) tack så mkt, ÄLSKAR det! <3
Linda Löfvander

2012-12-08 @ 18:20:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0