Lucian gick superbra!

Nöjd med lucian i dag, det gick riktigt bra! Var riktigt nervös inför första föreställningen, men allt gick som det skulle! Syrebrist? ja lite, men inte så farligt och det var bara 2 personer som behövde lämna senen. Det kändes som att detta tåget gick väldigt fort, det tog ca 25 minuter men det kändes som 10/15 minuter typ. En stor överraskning här var att vår buss-chaufför Lisette kom och kollade! Riktigt roligt!

Sen blev där en paus på ca en kvart innan nästa tåg. Då passade de flesta på att gå ut och andas lite frisk luft. Pratade lite med klasskompisar som skulle kolla på och så. Pratade även med min gamla lärare som tyckte att det skulle bli väldigt roligt att se oss sjunga!

Andra föreställningen var värre. Allt gick bra och så men det var extremt varm och här kunde man snacka om syrebrist! Tror det var över 8 pers som var tvungna att gå av här, en av dom var jag, man fick verkligen inte luft så man stod och skakade vilket är lite obehagligt när man står med levande ljus i handen och överallt runt omkring sig. Jag stod dess utom i mittersta ledet. Men men, det är bara att blåsa ut ljuset och gå av. Ut och vila en liten stund, dricka vatten och hämta luft sen kunde man gå in igen och sjunga som aldrig förr ;)

Vi fick mycket beröm av både lärare och elever vilket var väldigt roligt!

Detta var riktigt roligt men samtidigt glad att det är över. Fast ändå så längtar man lite till nästa år så man får göra om det igen!

Bjuder på några bilder!



Kommentarer
Anonym

Klart jag kommer o tittar på er!!! Ni va super duktiga!! Lucia utan aulan på nyvång e ingen lucia!!! God jul på dig
-Bussis Lisette

2012-12-14 @ 18:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0