julmarknaden

 
vet att det har varit väldigt seg uppdatering här vilket jag ber om ursäkt för. men blogg.se appen klyddar och jag kan därför bara blogga via datorn just nu och det är inte så ofta jag får tid till datorn. men jag ska göra mitt bästa!
 
okej, julmarknaden nu. mysig som alltid, det finns inget som skulle kunna förstöra den julmarknaden! på lördagen ringde klockan vid 05.45. upp, fixa sig och allt för att sedan dra iväg till slottet. (julmarknaden var som alltid på björnstorps slott). packade upp och var klara lagom till klockan 10 när allt började. stod och hoppade på stället, höll värmen så. pratade med alla kompisar man har där, jobbade och gick runt. man varieradde sig för att inte frysa allt för mycket. sen ponnyridning vid 12. där fick jag världens sötastefråga av en 7årig kille; varför är inte nicke här? (nicke var en arabhst som gjorde allt man bad honom om och världens snällaste och pålitligaste häst men som tyvärr inte lever längre) han brukade vara med på julmarknaderna och trots att det är 2 år sen ham var där sist såkom denna lilla kille ihåg honom.så gulligt!(ps, nicke var även min favorit häst och sköthäst, han var också den första hästen jag galopperade på)
 
på söndagen kunde jag sova lite längre, det blev upp kl. 7 ist. samma visa den dagen. träffade olivia, en kompis från fenix också vilket var väldigt roligt såklart! denna daen var det mycket snö och näst in till storm så vi packade tidig för att kunna ta oss hem tryggt. men när vi stack var julmarknaden redan stängd så så tidigt var det inte ändå.
 
nu sitter jag här framför datorn, ska snart gå och lägga mig. hoppas er helg var bra, det var miniallafall. så vi hörs nästa gång jag är på datorn! bye
jag, linnea och maxine <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0