Den 12 i 12 2012

Vad hände idag? Inte så mycket... Lucia genrep, imorgon är det "showtime"! Siste lektionen, sammllskunskap, var den roligaste lektionen på länge! Vi håller på att göra planscher om nyheter i olika ämnen. Jag och min grupp (jag, Tilde, Linn och Amal) håller på med kultur och nöje. Och eftersom att det var sista lektionen, en lång lektion och alla var trötta så var alla väldigt (VÄLDIGT) flummiga! Så det blev en väldigt skrattig lektion! Roligt roligt!

Nu ska jag plugga lite musik, läxförhör/prov imorgon!

Btw imorgon har jag bara 3 lektioner! Så skönt! C ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0