dagen, ja den i förrgår.

det var då 3 månader hade passerat utan mitt fina hjärta <3  den värsta dagen i mitt liv, det kan jag lova. att förlora henne var som att förlora en bit av mig själv. hon var verkligen en på miljonen. ni vet nog vem jag menar. Saga.
 
Ena dagen levde hon livet till 110% och nästa var hon döende. vår resa ihop, allt vi gjort, allt jag lärt mig kan jag tacka henne för. det svider att veta att jag aldig mer får träffa henne, men samtidigt så gick hennes liv inte att rädda och det var bäst såhär. dessa 3 månader har inte varit dom bästa. men jag lever ett normalr liv igen, men i mina tankar är Saga ofta ofta involverad.
 
skrev inte något eftersom att jag inte direkt har haft tid. eller ritigt velat skriva om det. men så blir det ibland.
 
saga, älskad och saknad <3
tjockisarna <3
 
nu fär tiden  blir calle jätte orolig när man tar ut gustav från stallet och calle får stå själv, tror han är rädd att ha också ska lämna. sött va? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0