Underbara dagar!

Jag ska skriva om ALLT som har hänt dom här dagarna i ett inlägg sen, men det tar jag från datorn. Lovar, allt mellan himmel och jord och lite till har vi hittat på, och SJUKT kul såklart! Haft grymma dagar med grymma kompisar!! Nu är jag jättetrött och ska typ sova så fort jag kan nästan. Nä, inte riktigt,,, eller JO. Linnea och Maxine är underbara, VERKLIGEN BÄST! Man har aldrig tråkigt med som och man får aldrig en lugn stund. Och det är inte ofta man INTE vaknar av Linnea! Hon pratar i sömnen vid morgon (halv 8 typ) och väcker oss! Fast det är bara kul, hon är så gullig då. Förutom när hon börjar spraka omkring överallt, haha! Jo, då oxå såklart <3 Fast idag lät hon oss faktiskt sova! Haha! Ska se om jag kan somna nu, trötta är vi, och det kan ingen säga ngt annat om, nope. Tack alla för ett jättekul ridläger! Världens bästa ridlärare är Ulla, bara så alla vet!!! <3 <3 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0