Trött? -va, va sa du? Jag hörde inte, jag är för trött...

Typ så känns det nu. Ska hoppa raka vägen ner i sägen och sova. Eller jag sover redan, för detta inlägget är tids-inställt. Jag gick och la mig direkt när vi hade ätit och tatt in hästarna. Ska bli skönt att sova i sin egen säng igen, även fast jag redan sover. :P Har haft 4 roliga dagar i stallet, med vänner! Kul va det, eftersom att jag knappt haft tid att va där innan! Har nästan inte varit hemma i sommar och när jag väl varit hemma så har det bara varit mitt stall jag har haft tid med. Men haft jättekul iaf! Älskar mina vänner! Annelie var med mig hemma igår och red Calle oxå, för första gången. Hoppas du tyckte det var kul även fast han var lite slö :P haha! Nästa vecka är det vår tur, fre-sön! Jag, Linnea och Maxine! Kommer bli så sjukt kul! Längtar! Men innan det är där ett dsgläger på 3 dagar som jag ska hjälpa till på. På onsdag kommer cykel-ligan från veberöd oxå, dom ska rida och så.


Kommentarer
mille

Tröttis tröttis...



Torsdag-Lördag ...... Snälla kom inte på fredag för då har du missat en dag..



<3 <3

2012-08-04 @ 10:34:55
Annelie

Det är klar jag tyckte han var super mysig lilla Calle :) <3

2012-08-04 @ 11:05:12
URL: http://annelieakesson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0