Helt paff

Okej, innan har jag tyckt att jag har haft "hög" statistik, men NU... Wow, har aldrig ens varit i närheten av detta! Okej, snart börjar ni tro att jag bloggar bara för statistikens skull, men haha...FEL! Bloggar för att det ör kul och för att lixom tänka tillbaks på allt som hänt och som ska hända! En öppen dagbok lixom! Fast inte riktigt, men typ. Kag gillar inte att skriva dagbok, not my stile lixom. Men jag gillar att blogga, får typ dela med mig av mitt liv. Ja jag vet inte, men jag tycker att det är kul iallafall och det är huvudsaken. Sen om jag har 30 läsare eller 3000 läste spelar NADA roll egentligen, även fast det är kul med hög statistik såklart! Det tycker nog 99% av alla världens bloggare faktiskt. Iallafall småbloggare som jag. Men nu ska jag fortsätta med vad jag gör=ingenting. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0