ridläger

så, nu har jag fått tummarna loss och ska skriva om mitt ridläger tillsammans med Maxine och Linnea. för mig började det redan på onsdagen, då jag lastade Calle och körde ut till Backahus. jag red honom ett pass nere i paddocken och körde igenom alla gånarterna. inget avanserat. sen sov jag där tillsammans med Annelie tills på torsdagen. på torsdag morgon kom Linnea och Maxine och då började dagen som vanligt med päronsaft och kexchoklad. det är en tradition på alla riläger.

första ridpasset: första paset red vi igenom hästarna och körde en liten mjukstart för att komma igång ordentligt. allt gick bra ovh alla var nöjda! inte så mkt mer att skriva om detta passet just nu.

stalltjänst, lunch och vila!

andra ridpasset:andra ridpasset red jag Clinton. det tänker jag inte skriv så mkt om, för jag var verkligen inte nöjd med det passet. ush nä... men med otroliga vänner runt om mig kom jag över dom tankarna ganska snabbt.

efter detta blev det mat, kycklingfilé och pommes! supergott :D

som en annan tradition på VÅRA ridläger är skräckfilm, och det blev det även denna dagen. imse vimse spindel heter den. eftersom att både jag och Maxine är rädd för spindlar så var den skitläskig! men även Linnea tyckte den var läskig och hon klarar av spindlar hur lätt som hälst!

sen såg vi en välbehövlig komedi efteråt, "how to lose a guy in ten days" heter den, och den handlar precis om vad titeln säger, rolig film som varmt rekomenderas!

sen somnade vi.......zzzZZZ ......zzzZZZ .....zzzZZZ

dag 2 kommer i ett annan inlägg!!

hoppas ni får en bra onsdag allihop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0