Rida, sen tillbaks till stallet!

Nu är jag hemma, ska rida Calle och fixa stallet. Duscha och göra mig iordning . Sen ska jag tillbaks till stallet igen, sova där tills imorgon! Mysigt. Möjligt att det blir en snabb vända in om Dalby o säger hejdå till Bosse, som lämnar oss imorgon. Då åker han hem till U.S.A sen ser vi inte honom förren till jul. Kvickt in om Veberöd för att hämta upp Linnea, som gjorde lika dant som jag. Åkte hem för att fixa lite grejs hemma och sen tillbaks igen! Eller hon skulle spela fotbollsmatch. GO TEAM LINNEA!! :D sen ser man alla i stallet igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0