Nu har jag mer tid, så HEJ!

Som sagt så har jag mer tid nu än innan så nu kan det bli lite mer "riktigt" inlägg. Dagen: sitter på bussen nu, ska till stallet. Sen hämtar mamma eller pappa mig där vid 6. Efter denna dagen är där inte fler ridläger i år, varken natt eller dag läger. Ska bli intressant att se VEM som har läger nu, för helt ärligt sp har jag INGEN ANING. Vet bara att dom hade vattenkrig igår, och jag blev "beordrad" att ta med extra kläder idag haha! Tror det är dom små barnen som har läger, för det var nog bara dom som hade vattenkrig förra året vad jag vet iaf. Och dom har inte haft läger än så jag gissar på måndagsbarnen. Ja och detta vet ni redan men jag säger det ändå: är ju i stallet och det går inte att uppdatera därifrån så det blir inget inlägg förren ikväll. Hejsvej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0