Min blogg

Jag skriver, ni läser. Jag skriver, ni kommenterar. Det är så en bra blogg ska funka, och så funkar även min! Älskar att gå in och se att ännu en kommentar har snubblat in över mållinjen och kommit fram till mig! En bra blogg är enligt mig en blogg som läsarna intresserar sig i och verkligen vill läsa, vad tycker ni? Ni är ganska många nu ju, så det skulle va kul om ni skrev vad just DU tycker om min blogg. Skriv det i vilket inlägg som helst som en kommentar! Och jag TÅL kritik om bloggen, blir bara glad för det för då vet jag om ni tycker att jag ska ändra på ngt eller liknande. Glad för kritik tänker ni? -ja faktiskt! När det gäller bloggen! Eller saker man kan förbättra, men sen beror det ju på HUR kritiken framkommer oxå såklart. Men så är det nog för 90% av alla svenskar tror jag! Fick frågan idag om jag inte kunde ha en frågestund hör på bloggen. Jo eę visst men asså jag tycker vi ska vänta lite till. Jag är snart uppe i 3 siffrigt på min statistik tavla, med UNIKA besökare. Inte alls långt kvar. Medger art jag hsr sjunkit lite, men asså det handlar kanske om 10 läsare lixom! Låg på lite över 90 ett tag, just nu är jag på runt 80/ dag. Men det är sjukt bra! 80 unika besökare per dag, ÄR BRA! Men Det är klart att vi kan ha en frågestund. Fråga på bara. Jag väntar ju inte mig så mkt frågor, men om någon undrar något om mig, mina hästar, andra djur (hund katt), familj eller vad ni nu kan komma på så fråga! Spelar ingen råll i vilket inlägg du frågar, eller om du kanske mailar. (se mail adressen i info rutan till höger) så om vi för ihop några frågor så kommer dom publiceras med ett ärligt svar här. men iallafall, ska sova snart, så GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0