Klockan utan siffror

Stora visaren står på sova, lilla visaren står på blogga. Så vi gör både och! Börjar då med att blogga såklart. Hoppas ni gillar mina inlägg, även utan bilder! Det kommer bilder när jag har tömt mobilen på saker som tar mkt minne, för Just nu går det inte ens att ladda upp en bild :P dagen idag har varit okej, men lixom inte superbra. Inte för att det hsr hänt något eller så, har bara varit allmänt "gillar inte den här dagen idag" typ. Men ändå haft kul med kompisar och i skolan (med kompisarna :P) och så. Men en okej dag. "och DÄR slog stora visaren över på SOVA NUU!". Bäst är lyda ;) godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0