Klockan är mkt, men jag SKA störda klart

Jag är en målmedveten tjej som ofta vet jag vill. Oj, det är typ amma sak ;) aja. Mamma och Pappa har sagt att om jag inte städar mitt tum så får jag inte åka till Backahus, sen är valet upp till mig. Låter kanske lite överdrivet, men hade ni sett mitt rum så hade ni nog fattat. Annelie vet hur det ser ut, så detta inlägget är skrivet till alla utom dig :P eller iaf. det med rummet. Men jag städar för fullt nu (eller inte exakt just nu, för nu bloggar jag ju ;) ) klockan är kvart i 12 men det skiter jag i, jag ska bli klar så att jag kan åka ut i stallet. Asså nu är det inte mitt stall jag pratar om, utan Backahus. För er som inte vet så är Backahus och B-stallet samma stall. Jag är typ halvfärdig nu, så där e ju en del kvar att göra, men det går nog ganska snabbt. Det är ju lixom inte det att här är skitigt inne, det ska bara plockas undan em MASSA saker, kläder m.m. 10 i 12 nu .... Tiden går fort, timmarna får fort, minuterna går fort, men sekunderna är dryga som böter... Ja typ något sånt... Ja. Jag försökte ladda upp en Bildbomb innan men den verkar aldrig kommit upp. Tyvärr, men det blev bara en bild. Men nu ska jag fortets städa innan klockan slår över på 5 i 12 oxå. Eller ännu värre; TOLVSLAGET! Inte för att jag har ngn deadline dit eller så, men det lät typ bra tror jag. Ja vet inte riktigt, är för trött för att tänka mem vi hörs sen! Hejavej'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0