Känner ni egentligen dom?

Okej, nu ska ni få veta allt om mina ponnisar! Onödig fakta för er kanske, men kul att veta lixom. Vi börjar med Saga, damerna först lixom ;)  Sagas riktiga namn är Polly. Hon är shettlandsponny med okänd härstamning. Hon är 95 cm hög och brun-skäck.Född 1994. En envis liten rackare som älskar att komma ut i naturen med en vagn bakom sig! Hon älskar att vara draghäst! Gustav: hans riktiga namn är Star. Han är oxå shettlandsponny med okänd härstamning. Född 1995. Han är ca 1 meter hög och även han är brun-skäck. Han är en kille med beslutsamhet men även väldigt osäker på sin omgivning. Rädd för sin egen skugga ibland haha ;) tror det är Sveriges coolaste shettis och en riktig charmör! Sen har vi pris Carl-Filip kvar. Ja så heter han faktisk, 'Carl-Filip'. Även Calle har okänd härstamning men vi vet att han är irländsk import. Född 1992. Han är maxad D-ponny, tillsäga 148 cm hög. Är shimmel. Väldigt bekväm häst som inte lyfter ett ben i onödan ;) han har en vilja stor som jag vet inte vad, med ett hjärta av guld precis som dom andra 2.  Älskar mina hästar över allt annat, vilket ni kanske förstår ;) och nu ska jag ta och rida en sväng så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0