Jobbiga tider ...

Jobbiga tider just nu. Inte på topphumör direkt. Nä ush.. Tårarna har runnit sen lite över midnatt, inte sovit en blund på hela natten. Gick och la mig vid 7 nu i morse, vaknade vid halv 11 och ett tu tre så var tårarna där igen. Men jag inser nu att jag gjorde det rätta. Jag har en kompis som gick igenom samma sak som jag gör nu i början av sommaren. Jag tror du vet vem du är och antagligen oxå vad som då har hänt. Sen finns det nog några vänner som vi har gemensamt som kan "lista ut" vad det är. Ni som kan det vet det, och ni andra får klara er utan den vetskapen tills det släpps här. Detta är verkligen inget man längtar efter. Mår inte särskilt bra av denna händelsen, måste landa i mitt liv igen. Efter att jag har kommit in i ett normalt liv igen så kommer denna händelsen att skrivas här, från början till slut. Men just nu får ni nöja er med detta. Kommer antagligen inte blogga så mkt, pga detta. Men vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0