Jag vet att jag inte har bloggat på "rikti...

Jag vet att jag inte har bloggat på "riktigt" de senaste dagarna. Nästan bara bilder och sånt. Och helt ärligt, så är detta oxå ett "slarvinlägg". Detta är visa en ny sms-funktion. Jättesmidigt, MEN rubrikerna blir som ni har märkt i vissa inlägg och bildtexter den första meningen (eller ett visst antal tecken i början av inlägget). Det är därför det i detta inlägget står "jag vet att jag inte..." (vet inte hur många tecken det är) som rubrik. Sen har jag inte haft varken tid eller ork att blogga ordentligt faktiskt. Fullt upp lixom. Och helt ärligt så har jag inte vetat VAD jag ska blogga om heller. Jag menar, nu när Calle har fött vaccinet så kan han inte jobbas på 5 dagar typ. Sp jag skrittar ut ho om en runda istellet. Ska jag skriva om det då varje dag: "skrittade ut Calle idag, Som vanligt. Inget nytt för honom, fast han blev rädd för en fågel"? Asså nee. Eller "idag såg jag hela 7 spindlar i stallet!!!!!!" . Det är lixom inte grejen. Jag kan visst skriva samma sak om och om igen, men vill NI läsa det? Tror inte det va, eller har jag fel? Egentligen kan jag sitta och skriva om hela min dag rätt upp och ner i ett ända inlägg på kvällen. Ni får veta lika mkt ändå. Men det är inte idén med en blogg. Och vad är det för nöje med det för er läsare? Nä, hela dagen uppdelad i många inlägg passar för mig, OM det händer ngt under min dag. Idag t.ex har det hänt MASSOR! Ny klass, nya lärare, nya ämnen, nya vanor och rutiner, nytt allt ihop. Erkänner att jag var lite nervös när jag klev av bussen på skolan och styrde mina ben mot klassrummet. Men eftersom att det har hänt så mkt idag så ORKAR jag inte skriv om allt till er, så ni får klara er utan för jag är trött nu, ska sova! Godnatt! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0