Jag i ett nötskal

Okej, nu ska jag berätta om mig. Känner att ni har nog inte fått en RIKTIG presentation av mig utan det har mest varit lite hattigt fram och tillbaks med den informationen! Men här kommer det iaf. Jag heter Eva Linda Paulina Löfvander (Linda), född 1999-03-11 (11 mars 99). Har 4 halvsyskon varav 3 känner jag. Vi kan börja med "den" äldsta. Henrik heter han, är 30 år, sambo med en som heter Sophie. Dom har tillsammans 2 barn, Filip 5 år och Mhy 4 år. Sen har vi min syster Christel, hon är 27 år. Sambo med Kalle. Kalle har 2 barn, Freja 16 år och Felicia 9 år. Sen har vi Fredrik, 25 år och singel! So come On girls! ;) sen har vi sista, Daniel heter han. Jag vet inte myket om honom tyvärr, men han tog studenten i år. Det är allt jag vet om honom. Sen har vi mina höstar såklart, men dom känner ni redan! Gaddi känner ni oxå! Så har vi 2 katter, Pinglan och Noggi heter dom, och dom är syskon. Något annat ni vill veta om mig? Annars tönkte jag vinka hejdå till den här dagen och drömma mig in i nästa! Godnatt! ❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0