Hej! ...

Hej! Har käkat, ska plugga lite till och sen väntar stallet! Ska ta Calle på en tur, låtsas som att ingen har hänt... Okej det är väll lite omöjligt, och kanske inte den rätta vägen att ta för att komma över det. Fast kanske det är det, upp till var och en själv antar jag. Nä men klart att man ska ha det med sig att han kan göra så igen, men samtidigt så tycker jag inte att man ska fega ur för mkt heller. Fast helt ärligt så vet jag inte om jag har något att "komma över" eller inte. Det märker jag nog när jag sitter upp. Iallafall, ska rida honom sen, feg eller inte så ska han ridas, av mig :) nä men det ska bli kul såklart!! Älskar ju mina småttingar :D (Calle ingår i småttingarna nu om ni undrar) ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0