Hannah!!! Bilden här är på min kompis Hann...

img_1685 (MMS)

Hannah!!! Bilden här är på min kompis Hannah. Hon har gått i min klass i 3 år, 4:an 5:an 6:an. Men nu när vi slutade 6:an flyttade hon. "men åk och hälsa på henne då!" mm Ja e nä... Hon flyttade till Wales. Där bor hon nu, med sin mamma och syster. Men vi ska åka och hälsa på henne hoppas jag... nån gång i framtiden. Skulle göra vad som helst för att få träffa denna underbara tjej igen! Många minnen med henne! Skrattar alltid när jag tänker på dom, så kul vi har haft tillsammans! Saknar henne verkligen, kommer bli tomt att åka tillbaks till skolan och inte se Hannah där... Men hon har det ju bra där hon är nu hoppas jag. Pratar med henne några ggr i veckan, det är välbehövligt för min del! Vill inte ens tänka på vad som kommer hända när vi blir vuxna och så. Kommer vi fortfarande ha kontrakt? Kommer vi känna igen varandra? Kommer vi ens komma ihåg varandra? Okej där gick gränsen!! Hannah är den sortens vän som man aldrig glömmer, precis som många av mina andra vänner! Jag skulle kunna få den svåraste graden av minnesförlust men ändå komma ihåg henne! Hon är helt enkelt underbar!



Kommentarer
i think you know

ja kommer inte att glömma dig ja lovar! vi måste smsa mer o du måste komma o hälsa på o ja måste komma o hälsa på :)

2012-09-16 @ 18:15:32
Linda

Ja absolut!! Jag för spara pengar till en flygbiljett sp ses vi efter det! ;) <3

2012-09-16 @ 20:50:56
URL: http://www.lindaloofvander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0