Grattis

Annelie är en väldigt speciell person som betyder mkt i mitt liv. Hon är en ängel till vän och hon finns alltid vid ens sida när man behöver det. Oavsett om det är hjälp eller tröst man behöver så finns hon där. Idag fyller hon 17 är och jag vill säga STORT GRATTIS till Dig. Jag är jättetacksam för alla gånger du har ställt upp för mig, och jag vill att du ska veta att jag finns alltid här om du behöver något! Du har gjort så mkt för mig, så säg bara till för jag hjälper mer är gärna till om det är något du vill ha av mig! Hoppas du får en Toppendag!
många kramar, Linda!


Kommentarer
Annelie

Du är bara för söt Linda! <3

Det värmde mycket att läsa dessa fina orden från dig! <3

Tack super mycket tack!! <3<3<3

PUSS & KRAM

2012-08-16 @ 23:21:53
URL: http://annelieakesson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0