Godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig. Haft en mysig dag med mamma idag, varit på Marknad och lite sånt. Allt är checkat och klart i stallet. Nu är det snart bed time. Fortfarande inte nollställd efter ridlägret i veckan. OJ OJ, hur ska det bli efter VÅRT ridläger då?!?!?!??! Haha. Aja, jag vet ju redan att man är extremt trött efter ett ridläger, så jag tänker inte planera in något jobbigt dagarna efter. Bara slappa dagar och inga måsten. Om exakt en vecka sover jag nog ganska djupt tror jag, för det är om en vecka vårt läget slutar. Men innan dess har jag lite att göra: •Calle ska tränas intensivt var dag i ca 45min/en timme per dag. •Calle ska duschas och shamponeras ordentligt. SKITGRISEN SKA GLÄNSA!! ;) •all utrustning ska göras vid/smörjas. •Packa. •städa stallet. •städa mitt rum (imorgon, hade inte tid idag) *På Backahus*: •ridläger måndag till onsdag (hjälpa till) •onsdag kommer cykel-ligan. •torsdag till lördag har jag, Linnea och Maxine ridläger tillsammans!!! :D :D :D kommer bli jättekul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0