Godmorgon bloggen

Idag började min dag med att klockan ringde, och jag gick upp. Okej, riktigt så gick det inte till, jag znoozade några gånger oxå :P men det gör inget!! ;) åt frukost, ner i badrummet och gjorde mig iordning. Klädde på mig skolkläder m.m. Sminka mig, och sen stack jag till bussen. Och där är jag nu, nånstans mellan mitt hus och skolan. Vi börjar med vår första lektion uppe på badet, men snäll bussis som man har så släpper han mig utanför badet, annars hade jag blivit jättesen! I eftermiddag ska Calle ridas noggrant! Red ut på honom igår,skritt trav och galopp. Men idag ska han få jobba, lite bara lalla omkring i olika gpngarter på rakt spår, nej nej nej. ;) JOBBA :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0