Genomkörare av dagen

Har varit ganska slö idag. Gick upp 5 i 11, gjorde mig i ordning, släppte ut hästarna och lite sånt. Halv 1 körde mamma och jag till Nova Lund. Köpte en almenacka och ett pennskrin till mig. Sen vidare till mormor i Ängelholm. Hick ner och handlade lite mat till henne medans mamma och hon försökte fixa hennes dator som typ är kaputt :P vi fikade, pratade och lite sänt. Riktigt kul att träffa henne igen, var FÖR länge sen. Men det har ju hänt en del oxå... Nog pratat om det. Ni som vet det vet det och ni andra får klara er utan den vetskapen. Körde hem vid 5-tiden, stannar till på McDonalds och handlade mat. Körde hem och åt, mockade lite snabbt och tog in hästarna. Satte på TV:n, kanal 1 klockan 8 ;) Justin Biber intervju där jö! ;) inte för att han är värsta idolen för mig, men han är bra tycker jag! Satte på en film som slutade för typ 10 minuter sen, bra va den! Nu tänkte jag sova lite, ska upp tidigt imorgon! Mm som sagt, slö dag, men nöjd med den 25/8-12. Calle vilade idag, precis som jag. Morgondagen är inte planerad än, så vi får väll se vad som händer! GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0