Gårdagen

Var upptagen mer eller mindre hela dagen, men hade ändå en sjukt slapp dag. Skönt. Fixade stallet och allt där ute, sen hade jag inte TID att blogga faktiskt. Äta middag, duscha, fixa håret och sminka sig, sen stack jag till Dalby. Hande verkligen ett tajt chema där, så bloggen fick helt enkelt vänta. Som sagt, stack upp till Dalby, träffade nog halva skolan där asså ;) men mitt lilla "gäng" bestod av mig, Sara, lina, Ica, Marian, Cornelia, Alva och Sofie! Träffade även Maja och Vera, men dom hade ett "eget gäng" med tjejer från Haga, så det blev ett snabbt Hej, lite kramkalas och ett snabbt prat om allt och ingenting typ. Shit med folk vid stora cenen btw, man kunde inte gå där, man fick gå runt om hela centrum för att komma över på andra sidan. Haha ;) hade en GRYM kväll iallafall, underbart slut på sommarlovet. Men det var inte förren nu man insåg hur mkt man saknat alla, så det är på sätt och vis skönt att veta att man ser alla imorgon i skolan, men skolan i sej kan jag klara mig utan ett tag till ;) men som sagt, UNDERBAR kväll med bästa tjejerna! Blev lite fler än planerat, men so what? Bara askul ju! :D vi gick där uppe mellan 19 och 22, sen åkte vi hem. Eller jag och Sara iallafall, Marian hade åkt lite tidigare och Linas mamma "jobbade" där så hon skulle stanna tills halv 11 typ och dom andra skulle nog oxå sticka då, mellan 10 och halv 11. Kvällen bjöd på många skratt, men oxå många blåmärken haha! Man flyger ju lite fram och tillbaks i dom där karusellerna, och "väggarna" är ju inte så mjuka direkt! Haha aja, vill ma ha kul så för man stå ut med sånt, och DET gjorde vi! Kortfattat nu då: perfekt kväll, men underbara vänner, sommarlovet kunde inte sluta bättre än såhär! ❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0