Fortfarande trött men vaken

Idag blir en ganska lugn dag, pula lite i stallet, städa på mitt rum, kanske åka in till stan med mamma, vi får helt enkelt se vart dagen leder. Vaknade typ kvart i 12 idag, tror jag ;) så det blev en sovmorgon idag, skönt! Inte för att jag inte har haft det innan under sommaren, men det behövdes idag efter allt i stallet. Ska snart avsluta detta inlägget, men först tänkte jag bara säga att i all hast igår när jag skrev det sista inlägget, så skrev jag fre-sön med vårt ridläger men det ska ju va tor-lör istället såklart. Menmen... I helgen kan ni räkna med bra med uppdateringar igen, men nästa vecka är det dsgläger i stallet med några barn måndag till onsdag, och då ska jag va där mellan 10 och 6, så det blir kanske inte så många uppdateringar då, men det kommer såklart på morgon och kväll. Men nu tror jag att jag ska gå upp, klocka har lixom slagit över på 12:00


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0