En fråga, ett svar

Gick in på mitt bloggkonto och skulle kolla och godkänna lite kommentarer, skriva inlägg med mera. Läste en kommentar som fick mig att börja fundera. Men asså svaret är nej. Kommentaren var mer än fråga riktad till mig. "ser du dig själv som känd nu när du bloggar och så, för du verkar ha en stor och känd blogg? Såg den i ett reklamfält på blogg.se". För det första, NEJ, absolut inte. Min blogg är inte stor och känd haha ;) även fast ni är fler än nånsin nu så är bloggen ändå inte stor, och jag är absolut inte känd! Haha! Asså alla bloggare som bloggar på blogg.se får sin blogg visad i ett raklamfält nån gång, det går lixom runt. Jag såg själv att jag och min blogg visades där och blev sjukt förvånad! Men så sökte jag på VARFÖR ens blogg visas där och det stod att alla bloggar "turas om". Men gullig fråga, faktiskt. Frågan ställd av Amanda, hoppas du fick svar på vad du ville, annars kan du alltid fråga igen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0