En av flera tusen

Jag är precis som alla andra en av extremt många. Både som människa, ryttare och bloggare, och säkert mkt mer om man tänker efter. Så varför blev just jag,,, - jag? Varför var det jag som hade turen att få så underbara vänner, 3 egna hästar i och bäästa familjen (i måna ögon)? Jag kunde lika gärna varit en fattigt litet barn i Afrika som får gå flera mil för lite vatten. Jag har haft sjuk tur. Men om jag nu hade blivit det här lilla afrika barnet, vem hade då varit jag? Funderade på detta igår innan jag somnade. Men det är en obesvarad gåta. Men ja, det är JAG och ingen annan som sitter här och skriver till er varje dag. Inte det lilla Afrika barnet. JAG - Linda Löfvander, 13 år, bor i lilla Dalby. DET är jag. Vem är ni? Jag vet bara vem några av er är, men många av er har jag aldrig träffat, dom aldra flesta har jag aldrig träffat. Men det lilla Afrika barnet ja ske har träffat ngn av er? Hänger ni med i mina tankar? För jag gör knappt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0