drömmar?

vad är drömmar för något? den frågan ställer jag mig själv ofta. eller kanske mer; vad är mina drömmar? tja, det vet jag faktiskt inte. drömmar kan vara att du drömmer om något på natten, eller att drömma om att få gör något. en detta inlägget syftar mest på dina framtidsdrömmar, inte natt drömmar. okej, var ska jag börja... jo, många av oss drömde ju om att få egen ponny när man var liten. det var det nog många som gjorde, även om dom inte håller på med hästar nu. och jag, precis som många andra hade såklart på den drömmen, men min besannades! för många år sen, tror det var året innan jag började i skolan körde pappa in på avfarten med transporten och 2 shettisar. fatta glad jag var!!! men tiden gick och jag växte ur dom. hämsk men sann känsla. då köpte vi Calle, och ännu en dröm gick i uppfyllelse. att ha en häst som man kan rida och träna ordentligt, inte bara latcha runt i hagen med är en underbar upplevelse,. nu sitter jag här med 3 egna hästar och livet leker. men framtidsdrömmar är något annat, eller? vad är era drömmar inför framtiden? asså jag har inga direkta dömmar inför min framtid tror jag... eller? asså jag vet inte faktiskt. jag har kompisar som vill bli tävlingsrytare på elit nivå, vill bli fotomodell, vill bli pilot,fotograf, artist eller ridande polis. men JAG, har ingen ining om vad jag vill göra, är det fel? måste alla tonnringar veta exakt vad dom vill göra med sitt liv? för i sånna fall har jag brutit mot den regeln asså. men so what? det kommer väll nån gång, antar jag.eller? hmmm... många funderingar kring detta nu. började tänka på detta nu när jag skrev inlägget haha ;) men när jag var liten så hade jag MÅNGA drömmar. jag ville bli en ispinsessa, vara med i TV, bli cirkusartist, uppträda i melodifestivalen haha ;) hade INGA som hälst tankar på att bli en vanlig människa som jobbar på ett vanligt jobb med en vanlig inkomst och en vanlig familj. NÄ jag tyckte det lät sååååå tråkigt! av någon konstig anledning ville jag bli kännd, varför? res tillbaks ca 7 år i tiden och fråga mig för jag vet verkligen inte varför jag ville det. men så var det iaf. men nu är det annorlunda, jeppsideppsi!
bilden är på mig (till höger) och madde år 2007 i stallet. hänt mkt sen dess...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0