Detta får bli det sista inlägget för idag!...

img_7482 (MMS)

Detta får bli det sista inlägget för idag! Älskar detta citatet, så sjukt bra! En riktig tanke-ställare! Ett citat som är VÄRT att tänka på. Tycker att alla borde sätta sig ner för en minut och fundera över vad detta citatet kam mena i DITT liv. Vilka ljusa stunder i ditt liv får dig att le eller till och med skratta vid blotta tanken på det? Jag har många, gamla minnen och nyare minnen. Hur många har just du? Och VAD betyder dina minnen för dig? Ha så kul under din lilla tänke-minut! Du kommer locka fram många skratt genom att göra detta, det är en sak jag kan LOVA dig! Med detta sagt vinkar jag farväl till den 16 augusti 2012, vi ses aldrig mer. Men samtidigt drömmer vi oss in i den 17 augusti 2012 istället. Ny dag, nya tag! GODNATT VÄRLDEN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0