Dalby efter Cykelligan

Sitter här i Dalby och väntar på mamma. Hon skulle ngt ärende så jag passade på att blogga. Fick en 50-lapp av henne så nu har jag köpt lite munkar och en glass till fikna! Eller inte glassen till fickan, men munkarna ;) manma hämtade mig i stallet för 20 minuter sen typ, då var vi precis klara med Cykelligan. Dom var bara 13 pers idag, vilket var skönt för sist va dom typ minst 20 tror jag. När jag kommer hem ska jag duscha, lasta grejor i transporten, äta, borsta Calle och kanske torrshamponera honom om han har blivit skitig. Men han har haft täcke på sig idag så vi får hoppas på det bästa. Sen när pappa kommer hem så kopplar vi transporten och sen lastar vi och kör! Ska rida honom i paddocken hos Ulla när jag kommit fram, jobba honom lite i olika tempon och låta honom sträcka ut lite i galoppen. Sen sover jag där. Annelie kommer på kvällen ich sover där oxå så jag slipper va ensam där. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0