2012-08-31 Dagen jag a...

2012-08-31 Dagen jag aldrig mer vill minnas och aldrig mer tänka på. Men denna dagen kommer jag bära med mig hela livet, men i en ryggsäck som förhoppningsvis blir lättare med tiden. Men jag känner mig halv, det är lixom inte JAG, det saknas en bit av mig, ett tomrum som aldrig kommer fyllas upp på samma sett igen. Det finns bara där som ett eko som hånar mig varje gång jag tänker på det... Skrattar åt mig och sneglar konstigt på mig när tårarna kommer. Ett eko som inte kommer kunna plockas bort av någon annan person än mig......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0