Valborg

Sorry för dålig uppdatering ikväll, hade ingen dator o mobilen var urladdad, funkar lixom inte då... Men iaf. Min dag har varit KANON! Vaknade hos Maxine som jag och Linnea sovit hos inatt :) hade superkul! Sen hämtade min pappa oss kl. 11 o då stack vi in i Malmö, fast det visste inte Maxine eftersom att det var en överraskning. (o det har jag redan skrivit om i förra inlägget så det gör jag inte igen) när vi åkte hem så lämnade vi Maxine o Linnea. Sen mockade jag till mina pollisar, sen stack vi till Madde i firade valborg! Vi (jag sara madde paula) har en liten tradition. Vi börjar alltid med en hopptävling (som man springer UTAN häst) där snabbast runt banan vinner! Det gick bra för alla! Sen spelar vi tennis :D (det gick inte lina bra, om man nu kan kalla det bra över huvud taget xP) sen går vi in o äter hamburgare :D gott! Ut igen o riggar brasan i paddocken. In o spelar kort ett tag, sen blir det ut o tända brasan. Under tiden sjunger vi massa låtar för att välkomna sommaren typ xD fast mest blir det nationalsången!!! Otroligt "inte-falskt" o tonsäkert säger vi! :P
Sen går vi in o fortsätter spela kort, sen när klockan är ca 00:40 åker vi hem. Nu ligger jag i min säng o skriver detta. Klockan är halv två på natten då jag ska nog ("nog") sova nu :P hörs imorgon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0