Men tjeeeeena!

Hej! Nu ligger jag i Maddes "extrasäng" hemma hos henne o skriver. Vi har nyss varit uppe o gett hästarna mat o nu ska vi göra oss i ordning för skolan. Klockan är 06:56just nu (om ngn ville veta) Kl. 7 ska hundarna oxå få mat när får "dina" hundar mat Maxine? Nu ska vi oxå äta så att vi orkar dagen (och hinner med bussen) x) men det är bra att vara här för bussen kommer tidigare till mig i vanliga fall + att jag går en km. varje morgon/eftermiddag, madde går ca 20 meter sen är hon på bussen men nu måste vi fixa oss, men vi ses sen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0