Ätit nu :)

Hej!

Nu har jag ätit mat (Y). Diskade allt o nu sitter jag här o skriver :) min blogg är rolig att hålla i tycker jag! Har inte så många läsare direkt men det spelar egentligen ingen roll, jag kör mitt eget race o det borde seriöst alla göra! Livet leker när man kan släppa loss o göra vad man vill :D jag gör det jag älskar mest av allt! Jag rider :D det gör jag för att JAG vill, när vi köpte Calle så var det JAG som bestämmde att det skulle bli han. Det är JAG som har valt att hålla på med hästar, för att jag älskar det. Skulle seriöst aldrig göra ngt som jag blev tvingad till, NEVER! Det är samma med bloggen, det är JAG som har valt att hålla i denna bloggen, ingen annan. <3 be who you are, it's worht it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0